dilluns, 12 d’agost del 2013

AVUI OS PORTO UN FET "MES ENLLÀ"


Avui  os porto un fet del “mes enllà ”.
Ahir al vespre,xafardejant revistes i diaris vells ,
vaig veure una imatge que em va “cridar”.
Dos segons després , quelcom dins meu va dir :"Això ho resoldré !".
Amb la imatge ja escanejada ,tot seguit em poso a treballar.

Va esser trobada un mati ,dibuixada en un camp de blat.
Lo que encara no sé ,al veure-la , es com es va sentir el pagès .
Segur que deia :"Oh Lord ....el treball de tot un any ! .
Mitja collita feta malbé ! " i ho deia amb anglès .
El dibuix es gran ,molt gran .
Algo o algú o ... ves a saber què !
dibuixa belles i perfectes imatges  des de fa uns pocs anys .


I ho fa ,o fan , en tant sols uns segons.
Així ho diu molta gent ,persones que ho han vist,
i han pres vídeos i fotos ,inclòs !.
Gent casual i gent que espera tota una nit,
gent parada i gent a dalt de un camió .

De tot hi ha ,inclòs mentiders, a la vinya del Senyor !
Però ,hi ha tanta gent que diu que ho ha vist,que penso que algú no ha mentit !
A més a més, si em preguntes a mi ,només puc dir : " I per que no ?"
Perquè ens neguem coses ? Perquè ,mes enllà, no hi poden existir ?.
Però ,tornant al dibuix que aquí ens pertoca,respon amb serenor :
Ets capaç de trobar una resposta ? Si respons que no, et puc ajudar i et dic :
Mira rimes , conta-ho tot , i aleshores trobar-ho pots !